Oma & Arthur

oma

Dit is mijn oma ze is de beste oma die je je kan wensen! Zoals je ziet is ze altijd heel erg gelukkig en blij. Zo is mijn oma gewoon. Vroeger toen ik klein was las ze me vaak het verhaal Vrouw Holle voor. Ik vond het zo geweldig!!

Ook dansen is één van haar hobby’s, ook al moet ze nog wat oefenen 🙂 Mijn oma is bibliothecaresse, ik kan nu gewoon altijd in en uit de bib. Ze heeft vaak zwarte schoenen aan en een jeansbroek (die foto hier boven is geen perfect voorbeeld!). Ow ja en niet te vergeten: vaak heeft ze ook alle kleuren bloezen aan met een schildpaddenkraag (turtleneck). Haar haren zijn ook niet grijs maar blond. Waar ik zo een goede oma vandaan heb gehaald is een goede vraag want ik weet het niet. Maar oma woont niet helemaal alleen in huis hoor! Dat zou een beetje zielig zijn…

arthur

Dit is Arthur(zo ziet hij er niet uit hoor) en nee, ze hebben geen kat en ook niet zo een oude zetel maar die man doet me wel een beetje aan Arthur denken. Ook die sloffen zijn helemaal iets voor hem! Weet je waarom ik Arthur zeg in plaats van Opa? Mijn oma was eerst getrouwd met opa en had 2 kinderen: papa en Jessie, mijn meter!! En toen leerde ze Arthur kennen en werd ze verliefd op hem! En nu noem ik hem Arthur en de papa van mijn papa noem ik nu OPA!!!

Samen wonen ze in een best groot huis dat papa voor hen heeft gebouwd (hij was ooit bouwvakker). Nu woont papa samen met mama en toen kwam IK!! En toen mijn zus. Ja, ik heb inderdaad een zus: Elise! (de co-eigenares van deze blog!) Zij is twee jaar jonger dan ik. En helemaal anders dan ik. Nu vraag je je zeker af: “Hoezo anders? Jullie zijn toch zussen?” Ja inderdaad, we zijn zussen maar ik leg het je uit: Ik ben MEGA MEGA verlegen en mijn zus is… maar dat is voor de volgende keer! 🙂 (stout hè?)

Hoe ziet jouw familie eruit?

Knuffels van Helena!

5 gedachtes over “Oma & Arthur

Plaats een reactie